sobota, 25 stycznia 2014

Kolejka ^_^

Chciałabym powiadomić o tym iż... Moje scenariusze nie będą już dodawane na zamówienie. I tak się tego nie trzymałam, albowiem dodawałam to co przyszło mi na myśl! Czasem postaram się dodać coś specjalnie; na zamówienie ale zazwyczaj będą to członkowie przeze mnie ''wymyśleni'' lub po prostu pasujący mi do danego scenariusza XD
Wszystkich którzy czekali za swoimi scenariuszami; bardzo ale to bardzo przepraszam~ Może jeszcze kiedyś uda mi się coś dla was napisać~ 


Jeśli udałoby mi się jednak spełnić wasze zamówienia, to będą to scenariusze z:
*Lay x Xiumin
*Luhan
*Chen
*Kris (+18)
*Tao

Nie obiecuję jednak, że dodam je w najbliższym czasie i w kolejności jaka jest powyżej! :)

1 komentarz:

  1. Już nie mogę się doczekać jakiegoś scenariusza z pod twojego długopisu >'-'<

    OdpowiedzUsuń