czwartek, 20 sierpnia 2015

Mianhae :(

Annyeong~
Przychodzę do Was z nieco przykrą wiadomością.
Otóż... Zamierzam ''zawiesić'' mojego bloga.
Dlaczego? Już wyjaśniam.
A więc, od jakiegoś czasu wena w ogóle do mnie nie przychodzi. Nic, zero. Próbuję, staram się coś napisać.. I mimo że coś napiszę to i tak po kilku minutach stwierdzam, że to do bani i po prostu wszystko usuwam. To strasznie przykre bo widzę jak wchodzicie na mojego bloga, widzę jak zwiększa się ilość wyświetleń (za co swoją drogą serdecznie dziękuję♥) a ja nie mogę nic dodać w podzięce T_T
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie...
Swoją drogą za ponad tydzień kończą się wakacje i czas wrócić do szkoły... Tym bardziej, że idę do nowej szkoły... Zaczynam nowy etap, ahh... To nie jest zbyt piękne XD
Za pewne będę musiała się bardziej przyłożyć do nauki, co będzie kolejnym powodem do niepisania scenariuszy :(
Mam nadzieję, że za jakiś czas wena do mnie wróci i będę mogła coś tu dodać... Tymczasem jednak musimy się pożegnać~
A więc co... No... Do zobaczenia (mam nadzieję, że już niedługo) ♥



                                           *Nie płaczcie, oki? XDDDDDDDDD*


3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Minął prawie rok od zawieszenia... Jejku tęsknię ;-; Chciałabym przeczytać Twoje kolejne scenariusze, bo są one naprawdę wspaniałe. I jeśli ktoś ma to w sobie, to każde opowiadanie będzie cudowne. Liczę na to, że kiedyś wrócisz do nas z nowymi, niezastąpionymi pomysłami :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minął już trochę ponad rok i postanowiłam, że niebawem tutaj wrócę. Jestem w trakcie pisania nowego scenariusza, postaram się skończyć go jak najszybciej ^^ Miło mi, że ktoś czeka na moje wypociny. Dziękuję i mam nadzieję, że przeczytasz to co wkrótce dodam! Do usłyszenia <3

      Usuń