niedziela, 11 maja 2014

Część 2 - ''Odwiedziny'' - Suho

 Hej hej, a oto kolejna część serii 'Odwiedziny' XD Myślę, że spodoba wam się pomimo iż jest taka krótka XD Zapraszam do czytania a także do komentowania ponieważ baaaaaardzo motywuję mnie to do pisania kolejnych części XD

 ***
*Suho*
- Cześć ____. Wszystko w porządku? Jak się czujesz? - zapytał blondyn.
- Hej Oppa. Wszystko w porządku. To tylko zwykłe badania. Myślę, że za parę dni powinnam stąd wyjść.
- Jinjja? To dobrze. Strasznie się martwiłem.
- Nie ma czego. - powiedziałaś posyłając w stronę chłopaka delikatny uśmiech.
Starszy to odwzajemnił i delikatnie cię przytulił.
Gdy się od ciebie odsunął powiedział:
- Ahh. Zapomniałbym, przyniosłem tobie owoce... I troszkę mięsa... I warzyw... O i jeszcze ciasteczka... - Proszę. - dodał po chwili wyciągając w twoją stronę siatkę pełną zakupów.
- Yaay, Suho... Ja nie będę leżeć tu miesiąc tylko parę dni... Nie musialeś tyle wszystkiego kupować. - W sumie to nie musiałeś nic kupować... - dodałaś.
- Oh, jinjja? Nie mógłbym... Musisz teraz dużo jeść, żeby być silna! Poza tym, to wszystko nie jest tylko i wyłącznie ode mnie... Mięso jest od Kaia, owocki ode mnie, warzywa zakupił dla ciebie Baekhyun o, a ciasteczka kazał podać ci D.O. Sam je upiekł więc myślę, że będą ci smakowały.
- Aigooo... Nie zjem tego wszystkiego ale pomimo to... Dziękuję. Dziękuję i tobie i chłopcom, że tak o mnie dbacie. - powiedziałaś po czym cmoknęłaś starszego w policzek.
On pomimo iż był już dojrzały i był dużo starszy od ciebie - strasznie się zarumienił. Ty tylko Zachichotałaś i powiedziałaś:
- To jak Oppa... Robimy ucztę? 


1 komentarz: