sobota, 22 listopada 2014

Część 5 - ''Odwiedziny'' - Luhan

 Wczoraj dodałam 2 części i dziś także dodam 2 części do serii ''Odwiedziny''. Miło by było gdybyście to czytali i komentowali no ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma czas więc wam odpuszczę XD Niebawem ukaże się kolejna część! Do zobaczenia :3


*Luhan*

- Ni hao ____, jak się masz? - spytał Luhan, przymykając drzwi od sali. Po chwili podszedł do ciebie i cmoknął w policzek.
- Hej, mam się dobrze. Ale co u ciebie? Słyszałam, że ostatnio masz trochę problemów z wytwórnią? - spytałaś z troską w głosie.
- Faktycznie. Oni nie dają nam żyć, nie mamy nawet chwili na odpoczynek ale... Nie o tym przyszedłem tutaj rozmawiać.
- No dobrze ale gdybyś miał jakiś problem to pamiętaj, że ci pomogę! Nawet gdy jestem tutaj! - posłałaś uśmiech w stronę chłopaka.
- Dziękuję, wiesz... To naprawdę dużo dla mnie znaczy. Dobrze jest mieć kogoś takiego jak ty - chłopak odwzajemnił uśmiech i delikatnie cię objął - Ale... Boję się, że to co czuję zniszczy nasze wspaniałe relacje... - chłopak nagle posmutniał.
- Um... Luhan, czy ja o czymś nie wiem? - spytałaś z ciekawością a zarazem nadzieją w głosie. Od dłuższego czasu darzyłaś chłopaka innym uczuciem niż resztę zespołu, czasami nawet przypuszczałaś, że chłopak czuję to samo ale potem nagle coś się psuło...
- Bo ja... Wiesz...
- Wiem? - zaśmiałaś się, chciałaś trochę rozluźnić atmosferę.
- Jeśli nie przyjmiesz tego co powiem, zrozumiem, odpuszczę i zapomnę o tym. Bo... ______, ja cię kocham. Nie wyobrażam sobie bycia z inną dziewczyną, tylko przy tobie czuję się tak swobodnie. Przy tobie mogę być zwykłym chłopakiem, nie tym cudownym, nieskazitelnym i najsłodszym na świecie Luhanem za którego uważają mnie nasze fanki. Więc... ____, zostaniesz moją dziewczyną?
- Luhan, ja... Nie wiem co mam powiedzieć. - powiedziałaś po chwili namysłu.
- Powiedz tak lub nie... Jeżeli powiesz nie, zrozumiem i... - nie zdążył dokończyć bo przerwałaś mu pocałunkiem.
Gdy oderwałaś się od chłopaka, rzekłaś:
- Sama czuję do ciebie coś więcej od pewnego czasu więc... Tak, Luhan. Z przyjemnością zostanę twoją dziewczyną!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz