sobota, 17 stycznia 2015

Część 9 - ''Odwiedziny'' - Xiumin

Jakoś tak nudziło mi się i postanowiłam tym razem dodać kolejną część ''Odwiedzin'' :D
Zapraszam do czytania~ A także komentowania!


***

Leżałaś na szpitalnym łóżku. Trochę ci się nudziło. Za oknem było -5 stopni mrozu i padał śnieg więc nawet nie przeszło ci przez myśl, że ktoś miałby cię odwiedzić. Z tych nudów postanowiłaś poczytać miłosne opowiadania w internecie. Lubiłaś je. Właśnie zaczynałaś kolejne, 3 z rzedu opowiadanie gdy do pokoju wtargnął chłopak o niezbyt wielkiej posturze.
- ____, annyeong~ - powiedział ze swoim słodkim uśmiechem.
- Hej Xiumin! Co ty tu robisz?
- Przyszedłem cię odwiedzić, musisz się tu nudzić.
- Szczerze powiedziawszy to prawda, ale chciało ci się wychodzić w taką pogodę? - zapytałaś zdziwiona.
- Nie jest tak zimno. A bynajmniej mi nie jest. A śnieg lubię więc nie widzę przeciwskazań co do przyjścią tu.
- Okej, miło mi. Dziękuję - posłałaś w stronę chłopaka delikatny uśmiech. On go odwzajemnił.
- Przyniosłem kilka gier. Mam dziś wolne popołudnie więc mogę je spędzić z tobą.
- Aigo, Minseokkie. To miło z twojej strony ale nie chcę marnować twojego czasu. Nieczęsto zdarza ci się okazja by wypocząć, zawsze musisz pracować. Idź lepiej do domu, porządnie się najedź i pójdź spać! - spojrzałaś na niego.
- Ani~ Zostanę tu. Wypoczynek tutaj to będzie najlepszy wypoczynek. Bo przy tobie. - chłopak nagle się zarumienił.
- Um... Okej. Jakie masz gry? - zmieniłaś temat.
- Chińczyk, grzybobranie (XD), karty i konsolę. Wziąłem też kartki i długopisy, a także łamigłówki bo wiem, że lubisz je rozwiązywać.
- To prawda, dziękuję.
- Nie masz za co dziękować! Więc w co gramy najpierw? Grzybobranie? - zachichotał.
- Jasne.
I tak zaczęliście grać. Szło ci świetnie. Cały czas wygrywałaś. Na koniec powiedziałaś:
- Daebak! HaHaHa, jeśli tak mają wyglądać nasze gry to grajmy dalej! Chcę wygrywać więcej! - zaczęłaś się śmiać.
- Dawałem ci fory. Nie ciesz się tak! Dopiero teraz zaczniemy prawdziwą grę... - nie zdążyłaś zapytać o co chodzi, ponieważ chłopak wpił się w twoje usta. Bardzo się zdziwiłaś. Nie myślałaś, że chłopak kiedykolwiek odważyłby się na coś takiego. I mimo, że wcześniej nic do niego nie czułaś; ten pocałunek wiele zmienił. Zaczęłaś postrzegać Xiumina, jako Xiumena - prawdziwego mężczyznę.


1 komentarz:

  1. Xiumen XDD grzybobranie XDD rozwalilas mnie XDD super scenariusz :3 weny dużo życzę *.*

    OdpowiedzUsuń